Welcome to the Helpdesk Arena, Where Every Problem Finds Its Solution!

Location

Belgium

Department

ICT

Apply for this job

First Name(Required)
Last Name(Required)
Upload your Curriculum Vitae
Accepted file types: pdf, Max. file size: 256 MB.
Stella Mensah

In een notendop

Als lid van ons supportteam speel je een centrale rol in het technische functioneren van ons bedrijf. Je taken omvatten het bieden van eerstelijn- en tweedelijns support, het oplossen van technische vraagstukken en het ondersteunen van collega’s. Concreet is de Helpdesk Support  verantwoordelijk voor alle soorten IT-gerelateerde ondersteuning voor eindgebruikers binnen het bedrijf. 

Takenpakket

  • Software installeren op pc’s om ervoor te zorgen dat interne klanten worden bediend  
  • Toegang verlenen tot interne systemen 
  • Verschillende soorten hardware gerelateerde problemen (pc, printer, beamer, smartphone, enz…) afhandelen 
  • Servicedeskverzoek van interne en externe klanten via interne tickettool afhandelen 
  • Interne klanten op de hoogte houden van onderhoud, updates, en allerlei IT-gerelateerde onderwerpen die noodzakelijk of interessant zijn voor interne klanten om op de hoogte te zijn 
  • Toezicht houden op SLA-voorwaarden voor verzoeken van externe klanten en de SLA-verantwoordelijk informeren  
  • Professionele kennis en technische vaardigheden up-to-date houden om bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen en best practices 

Profiel

  • Je bent een schoolverlater of je hebt een 1ste werkervaring achter de rug binnen een gelijkaardige rol
  • Sterke probleemoplossend vaardigheden 
  • Duidelijke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, zowel in het Nederlands en Engels 
  • Klantgericht voor intern en externe klanten 
  • Je bent een teamspeler met actieve kennis van: 
    • Servicedesk
    • Office 365
    • Helpdesk-ondersteuning
    • Windows 11
    • Windows troubleshooting
    • Microsoft Teams
    • Azure Active Directory
    • Topdesk
    • Active Directory
    • Microsoft Office

We bieden

  • Een vaste werkplek in Antwerpen en gedeeltelijk thuiswerk
  • Continue groei en up-to-date blijven met de laatste nieuwe technologieën
  • Reële ontwikkelingsmogelijkheden
  • Opleiding en coaching on the job
  • Een aantrekkelijk salarispakket: groeps- en hospitalisatieverzekering, iPhone, maaltijdcheques, laptop, internetverbinding,…

 

De kans om deel uit te maken van een diverse en dynamische omgeving waar er ruimte is voor initiatief en waar een open cultuur jou de mogelijkheid geeft om te groeien en je persoonlijke vaardigheden te verbeteren.

Meer weten over Ferranti?

Bekijk dan zeker onze ‘about us’ pagina en lees al jouw voordelen op de ‘careers’ pagina.